המארב בג'נין: משוריינים צבאיים חולצו מעומק השטח

קובי פינקלר 1 Comment on המארב בג'נין: משוריינים צבאיים חולצו מעומק השטח

צה"ל חילץ לפחות 3 כלים באופן מלא והיתר בדרכם החוצה, כל הזמן חמושים ממשיכים לירות לעברם. בשעות האחרונות הגיעו לשם כוחות נוספים על מנת לשלוט בשטח ולייעל את שיטת החילוץ והפינוי- סיירת גבעתי, גדוד שקד ודובדבן

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כרגע מבצע החילוץ הלוגיסטי עם כלי הנדסה וצוותי טכנולוגיה ואחזקה שהגיעו, ממשיך וחולצו לפחות 3 כלים באופן מלא והיתר בדרכם החוצה, כל הזמן חמושים ממשיכים לירות לעברם.

בשעות האחרונות הגיעו לשם כוחות נוספים על מנת לשלוט בשטח ולייעל את שיטת החילוץ והפינוי- סיירת גבעתי, גדוד שקד ודובדבן. הכוחות ייצרו שליטה אל מול החמושים הרבים שממשיכים לירות גם בשעה זו, חלקם אף מחסות מבנים אזרחיים כמו מסגד.‏

הבוקר, לוחמים חולצו. פצועים פונו לאחר שנפגעו ממארב בג'נין במסגרתו הוטמנו מטעני חבלה עוצמתיים לעבר רכבי סיור צבאי תוך פגיעה קשה בכלי "פנתר". המארב היה מלווה בירי וסיכן את הכוחות.

גורמים צבאיים מדברים על תוצאה שמקרבת אותנו למבצעים גדולים וזהו בדיוק מה שחמאס רוצה, כאשר יד אחת שלו מנהלת הסדרה בעזה ויד שנייה תוקפת.

מיד אחרי האירוע כוחות צה"ל נכנסו בכוחות מתוגברים לעיר הפלסטינית, ובצה"ל מנהלים חקירה איך המודיעין וכוחות האג"מ לא ידעו על היקף המטענים.

הבוקר דווח כי לוחמי ימ"ס איו"ש, מג"ב וצה"ל פועלים כעת במרחב ג'נין לסיכול טרור. במהלך הפעילות, שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח בינוני. חמישה לוחמי מג"ב נוספים נפצעו, שניים באורח בינוני ושלושה באורח קל.

הפלסטינים מדווחים כי ארבעה לפחות נהרגו וארבעים וחמישה נפצעו בחילופי האש היום בגנין. על פי הדיווח של משרד הבריאות הפלסטיני תשעה מבין הפצועים נפגעו באורח אנוש.

הרמטכ"ל הרצי הלוי קיים הערכת מצב עם אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס. במקביל, משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי עד כה נפצעו בחילופי האש 45 בני אדם, תשעה מהם באורח אנוש.

הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחותיהם עודכנו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חודשים תמוז-אב לפנינו, חייב להתחזק באמונה ובעבודת ה'. גאולה שלימה!